Met een nieuwe paraplu............... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Met een nieuwe paraplu............... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Met een nieuwe paraplu...............

Door: oppadvooroyugis

Blijf op de hoogte en volg Marianne

16 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Vandaag meld ik me vanuit een nat en winderig Nijmegen.
Het begon aardig vanmorgen, droog, aardig temperatuurtje. Van de voorspelde verkeershinder niks gemerkt.

Om 12 uur samen met Hanneke naar de Wedren (startlokatie waar je je kunt laten inschrijven) gegaan. Aanmelden ging ook vlotjes, het was heel rustig daar op die tijd.
We kwamen daar nog vrolijke blauwe neuzen tegen en kregen er ook ieder eentje om op te zetten.

De lucht werd wel steeds somberder, ik schafte me een vrolijk parapluutje aan in de stad. Na een half uur moest ik het al uit de verpakking halen. Vanaf dat moment is het niet meer droog geweest.
Nou ben ik helemaal niet gewend met een paraplu te lopen en vond het maar wat lastig in een drukke winkelstraat om andere mensen niet in hun ogen te prikken.

Het slechte weer verveelde snel en bij Albert Heijn hebben we op terugweg maar wat lekker troostvoedsel ingeslagen.
En dan kan ik het ook niet nalaten om op de computer steeds maar langs alle weerberichten te surfen. Maar ze voorspellen allemaal hetzelfde.
Ik kan nu maar beter naar bed gaan ( ik logeer bij ons Hanneke, maar die is niet thuis, ze is naar een feest)
Morgenochtend staat de wekker om half 5; ik zit morgen in de vroege startgroep vanaf kwart over 5.
Op www.4dfollowme.nl kun je zien hoe laat ik werkelijk gestart ben en of ik in de loop van de middag de finish heb bereikt. Je moet dan mijn loopnummer intypen. Dat is: 40X367
Ik hoop me morgenavond te kunnen melden met goede berichten.

Deze opbeurende tip kreeg ik vanavond toegestuurd: OOK BIJ SLECHT WEER KUN JE GOED LOPEN......... ik ga het proberen!

Gesteund door weer een paar nieuwe sponsors: Marie-Jose, Hanneke, Toos en Jan, Trudy en Henk

  • 16 Juli 2012 - 20:20

    Christianne:

    Wat een leuke foto, Marianne, die met de blauwe neus! Ik moest er meteen om lachen! Maar het weer is dat niet....gelukkig kreeg je die uitspraak toegestuurd; 'ook bij slecht weer kun je goed lopen". Meiske, het is niet anders, maar hoeveel mensen zullen niet met jou gekeken hebben naar al die weersvoorspellingen.....! Je deelt in elk geval de druppels met vele, vele anderen. Ons Geertje had van een bekende zanger, waarvan ik de naam vergeten ben, een lied gehoord over regen, en daarbij hoorde de volgende wijze uitspraak; "sommige mensen voelen de regen, anderen worden nat". Ik hoop dat jij bij die eerste categorie hoort, d.w.z. bij de mensen die het regenweer positief kunnen aanvaarden. Als je dit bericht leest ben je hopelijk goed door de eerste dag gekomen. Van harte hoop ik dat het goed gegaan is!! Morgen zal ik zeker aan je denken, druppeltjes veel!

  • 16 Juli 2012 - 21:47

    Ellen:

    Succes!

  • 19 Juli 2012 - 05:35

    Will:

    oké,een blauwe neus is weer eens wat anders!
    staat je best hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Voor de 3e keer heb ik me aangemeld voor de Nijmeegse 4Daagse. De 2 voorgaande jaren heb ik succesvol en redelijk fris de finish gehaald. Dit alles aangemoedigd door heel veel lieve mensen, die me hebben gevolgd en samen met mij een mooi bedrag hebben gedoneerd aan het Schoolfonds voor de weeskinderen in Oyugis, Kenia. Voor dit goede doel loop ik nog steeds warm (4X 40 km). Met dit verslag houd ik de sponsors op de hoogte van mijn wandelervaringen tot de finish op de Via Gladiola 20 juli.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 21024

Voorgaande reizen:

17 Juli 2012 - 20 Juli 2012

de 4Daagse in Nijmegen

Landen bezocht: