Dag 4 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: oppadvooroyugis

Blijf op de hoogte en volg Marianne

20 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Beste volgers
Het is me weer gelukt; ik heb de Via Gladiola betreden en de eindstreep gehaald.
Nu ga ik eerst ......................!

Verslag volgt later.

  • 20 Juli 2012 - 15:11

    Jan En Marian:

    Proficiat Marian

  • 20 Juli 2012 - 15:48

    Theo:

    Van harte Marianne, het is je weer gelukt. Geniet er maar van
    Theo

  • 20 Juli 2012 - 16:15

    Daisy:

    Marian,

    In een woord geweldig en weer is het je gelukt.
    Geweldig hoe je deze 4 dagen met ons hebt gedeeld, erg leuke foto's en niet te vergeten je leuke
    verhaaltjes.

    Een dikke pluim en de gladiolen heb je dik verdient.

    PROFICIAT en op naar volgend jaar.

    Daisy

  • 20 Juli 2012 - 16:19

    Jozef En Diny:

    Hoi schoonzussie,
    Je hebt het toch maar weer gedaan.
    We horen later wel hoe deze dag verlopen is. Nu lekker nagenieten, GEFELICITEERD.

  • 20 Juli 2012 - 16:59

    Marian Kleijn:

    GEWELDIG!, een hele prestatie. geniet ervan. PROFICIAT!.
    Lekker uitrusten.
    Groetjes; Marian

  • 20 Juli 2012 - 17:26

    Ans En Piet:

    Gefeliciteerd Marianne.
    Dat heb je weer knap gedaan!

  • 20 Juli 2012 - 17:52

    Renate:

    GEFELICITEERD, een top prestatie heb je geleverd!!!!
    Nu heerlijk uitrusten
    Groetjes Renate

  • 20 Juli 2012 - 18:12

    Corry En Cees:

    Marianne
    Gefeliciteerd
    Het is dit jaar niet zo`n best weer geweest darom hebben wij veel bewondering voor jou.
    Onze gladiolen staan nog niet in bloei in de tuin .
    Als het zover is komen wij jou nog een bos brengen
    Wij willen jou ervaringen wel eens horen.
    We gaan eerst nog een paar dagen op vakantie.
    tot ziens en alle goeds.

  • 20 Juli 2012 - 18:32

    Mia:

    Marian, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Geniet nu maar even van wat rust! Ikzelf ben morgen op pad met Trudy en Ans. Tot snel en dan wil ik wel je behaalde medaille zien.

    Groetjes en kusjes van Mia

  • 20 Juli 2012 - 18:42

    Jan En Toos:

    Hoi Marianne,
    Proficiat hoor, geweldig goed van jou om het weer te presteren en het weer te trotseren.

  • 20 Juli 2012 - 19:03

    Karin Verhoeven:

    PROFICIAT!
    Weer 'n hele prestatie.
    Super leuke verslagen en grappige, komische, gezellige foto's.
    Wij, de lezers konden zo helemaal meeleven met jouw tocht der tochten!!
    Tot gauw, veel groetjes van Karin

  • 20 Juli 2012 - 20:41

    Desiree Bovend'eerdt:

    Hoi Marianne,

    Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep, je hebt het toch maar weer gedaan ik heb veel bewondering voor jou.
    Tot over 3 weken.

    Groetjes Desiree

  • 20 Juli 2012 - 20:53

    Christianne :

    Echt een bovenwonderlijke prestatie!! Met al dat weergedoe, met alle druppels, met pijntjes en andere ongemakjes! Veel respect hebben we voor je!! Je bent een kanjer! En .....jij weet hoe bijzonder het doel is!!
    Van harte gelukgewenst en tot heel gauw!?!
    applaudiserende en warme groet!

  • 20 Juli 2012 - 22:58

    Will:

    Hartstikke goed hoor. PROFICIAT MARIANNE!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Voor de 3e keer heb ik me aangemeld voor de Nijmeegse 4Daagse. De 2 voorgaande jaren heb ik succesvol en redelijk fris de finish gehaald. Dit alles aangemoedigd door heel veel lieve mensen, die me hebben gevolgd en samen met mij een mooi bedrag hebben gedoneerd aan het Schoolfonds voor de weeskinderen in Oyugis, Kenia. Voor dit goede doel loop ik nog steeds warm (4X 40 km). Met dit verslag houd ik de sponsors op de hoogte van mijn wandelervaringen tot de finish op de Via Gladiola 20 juli.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 21008

Voorgaande reizen:

17 Juli 2012 - 20 Juli 2012

de 4Daagse in Nijmegen

Landen bezocht: